Онлайн редактор скінів для Minecraft

Skincraft

Даний 3d редактор скінів для minecraft дуже простий у використанні і просто не замінимо для крафтерів, які люблять превносят в гру щось нове, наприклад редагувати скіни.

Інтерфейс SkinCraft настільки простий, що користуватися ним зможе навіть дитина, буквально кілька кліків і Ви можете вже зберегти готовий скін. Варто відзначити, що зараз скіни створені користувачами нашого сервісу користуються великою популярністю і вони не рідко зустрічаються в грі. Крафтеров усього світу зможуть користуватися Вашими скінами і Ваш талант буде оцінений по достоїнству.

Думаю вистачить лірики, перейдемо до інструкції по створенню і редагуванню скінів у Skin Layers 3D програмі:

Думаю писати про те, як змінювати вже готові скіни не має сенсу, редактор hd скінів Minecraft і такий простий, а ось як створити скін з нуля буде корисно знати кожному новачку:

Запускаємо генератор скінів, натискаємо New Skin (Створити новий скін), потім відбувається вибір кольорової гами Вашого персонажа, тут коментарі зайві, натискаємо кнопку Go. Додатково була передбачена можливість зміни фону моделі (але це тільки в програмі) під моделлю, скріншот робити не став, просто шукайте напис Background, а з боків будуть стрілки, що змінюють фон, просто виберіть, той який Вам найкраще підходить.

Так найлегший етап, ми пройшли, далі буде цікавіше, натискаємо кнопку New Player і виробляємо вибір з 2-х запропонованих варіантів:

Pre-Made — вибір варіанту з готової категорії;
Custom — створення унікального варіанту (тобто коли Ви малюєте самі …)

Після того, як Ви закінчите роботу над Вашим скіном, натискаємо Export-Save і вибираємо формат (розширення) .PNG

Як встановлювати створені Вами текстури (скіни)

1. Відкриваємо папку .minecraft (це коренева папка гри, прим. Автора: Коренева папка — це папка в якій зберігаються всі файли гри);
2. Переходимо в папку bin і знаходимо в ній файл minecraft;
3. Відкриваємо цей файл будь-яким архіватором (я б рекомендував WinRaR);
4. Відкривши архів, шукаємо папку mob в якій лежить файл char;
5. Створену Вами текстуру перейменовуємо, привласнюючи таку назву «char» і спокійно кидаємо в папку mob;
6. Після цього все готово, можете насолоджуватися плодами своєї праці.